Pomoc AlleOkazja

Gdy Kupujący nie odebrał przesyłki

Ostatnio zmodyfikowany: 09/07/2023
Jesteś tutaj:
Szacowany czas czytania: < 1 min

Co zrobić kiedy wysłałeś przedmiot za pobraniem, a Kupujący nie odebrał przesyłki? 

ALLEOKAZJA.pl jest serwisem ogłoszeń lokalnych, dlatego aby do takich sytuacji nie dochodziło, zawsze sugerujemy odbiór osobisty kupowanych przedmiotów.

W takiej sytuacji zachęcamy, by skontaktować się ponownie z Kupującym w celu dojścia do porozumienia. Z doświadczenia wiemy, że większość sytuacji można rozwiązać w ten właśnie sposób. Jeżeli nie uda się Wam pomyślnie zakończyć rozmów, sprawę o zwrot kosztów możesz przekazać do sądu.

Tagi:
Czy ten artykuł był pomocny?
Nie lubię 0 0 z 0 uznało ten artykuł za pomocny.
Wyświetlenia: 0

Kontynuuj czytanie

Poprzednia: Nie otrzymałem zakupionego towaru
Następna: Dane osobowe Użytkowników
Masz pytania? Przeszukaj naszą bazę wiedzy.