Jeśli zdecydowałeś się zakupić towar z opcją wysyłki, a po dokonaniu przelewu przedmiot nie został do Ciebie wysłany, w pierwszej kolejności zawsze sugerujemy ponowny kontakt ze Sprzedającym i próbę dojścia do porozumienia. Większość sytuacji udaje się rozwiązać właśnie w ten sposób.

Jeżeli jednak kontakt ze Sprzedającym się urywa, a Ty nadal nie otrzymałeś zakupionego przedmiotu lub zwrotu pieniędzy, to możesz zgłosić to zdarzenie policji. Policjanci mogą przyjąć zgłoszenie tylko od osoby poszkodowanej, dlatego musisz samodzielnie przekazać wszystkie posiadane informacje na temat sytuacji. Z naszej strony na wniosek policji będziemy mogli przekazać wszystkie dane, które będą pomocne.

Pamiętaj
Z uwagi na obowiązującą nas Ustawę o ochronie danych osobowych nie możemy udostępnić Ci żadnych danych Ogłoszeniodawcy [art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku (tekst jednolity z 13 czerwca 2016 roku) O Ochronie danych osobowych]. Prosimy o wyrozumiałość – w podobny sposób chronimy także i Twoje dane.

 

Jak uniknąć takich sytuacji w przyszłości? Sprawdź nasze sugestie: Podstawowe zasady bezpieczeństwa